sobota, 3 grudnia 2011

To ta chwila

Nieważne, co robiłaś.
Nieważne, jakie masz doświadczenie.
Ważne, że chcesz to zmienić i zdobyć doskonały zawód - Niania.

Bądź z nami 10 i 11 grudnia w Łodzi na Szkoleniu o jakim zawsze marzyłaś.  Marzenia się spełniają i dlatego jesteśmy dla ciebie, dla twoich znajomych z gwiazdkową promocją. Tutaj znadziecie szczegółowe informacje o szkoleniu. Jeszcze tylko 2 dni.! To właśnie ta chwila, żeby zmienić swoje życie, nielubianą pracę czy szefa. Chociaż każda decyzja wydaje się trudna, niemożliwa do realizacji, to warto ja podjąć, by się przekonać, że była najlepsza. To nie jest  tylko slogan reklamowy, to doświadczenie, które było moim udziałem. Pokonałam strach, odsunęłam wszelkie wątpliwości, żeby być pewną swojego wyboru. Lubię pracę, pracodawców, moje maluchy, przy których mogę się twórczo rozwijać, doskonalić dla nich umiejętności, bo są częścią mojego życia - Nowego Życia. Dla Was  to szansa i okazja, żeby zapewnić sobie dobry zawód, z  umową o pracę, zapłaconym ZUS-em i możliwością rozwoju. Moim marzeniem jest wykreować elitę niań,  o dobrych kwalifikacjach, z wielkim oddaniem dla dzieci, odpowiedzialną za bezpieczeństwo i rozwój malucha. Przyjdź na szkolenie, zrób prezent komuś, kto może być nianią i dołącz do grona szczęśliwych Niezawodnych Niań.

Niania Dzidzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj...