środa, 16 maja 2012

Niania do zadań specjalnych


W ostatnich kilku dniach  moje życie nabrało ogromnego przyspieszenia  i jeszcze większej aktywności. Wczoraj miałam  przyjemność spotykać się z rodzicami i dziećmi podczas warsztatów Dzieciomanii, tym razem w Łodzi. Wspaniałe,  kolejne doświadczenie dla Niani,  bo  poznałam liczną grupkę maluchów,  które towarzyszyły swoim rodzicom. Z przyjemnością  patrzyłam na  mamusie w zaawansowanej ciąży, tatusiów niosących nosidełka z dziećmi, babcie, całe rodzinki, wszyscy przyszli na  spotkanie  z  miłości i troski o najlepszy rozwój dzieci.  Zachwyt wzbudzały  Wszędobylskie Pełzacz ki, które niczym nie zrażone,  z ufnością poznawały zakamarki  sali zabaw, gdy tymczasem rodzice w skupieniu słuchali znakomitych wykładów.  Panowała miła, rodzinna atmosfera, mamy karmiły, przewijały a dzieciaki  doskonale się bawiły. Wycinały, kleiły, skakały w pełnym barwnych kulek basenie, a  nianie czuwały nad ich bezpieczeństwem.  Nagrodą był radosny śmiech  zadowolonych maluchów. Zastanawiałam się czy dzieci są wszędzie takie same i teraz mam pełne rozeznanie. W każdym zakątku ziemi, „kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”, a rodzice z miłością i radością patrzą na swoje pociechy.
Na spotkaniach NiezawodnejNiani  mamy przyjemność poznawać wiele rodzin. Także i tym razem miałyśmy czas na wymianę  poglądów. Ważnym tematem było poszukiwanie niani dla malucha,  którego mama wraca do pracy.  Wszelkie obawy,  potrzeby,  upodobania powinno się wyjaśnić nim niania zaopiekuje się Waszym skarbem. Spotkania Rodziców i Niań stanowią cenne doświadczenie dla obu stron.  Mam nadzieję,  że warto propagować tę ideę w trosce o prawidłowy rozwój  i radosne dzieciństwo pociech.

Ciepłe pozdrowienia dla  tych, którzy byli z nami i tworzyli tę niezwykłą atmosferę.
Niania Dzidzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj...