poniedziałek, 16 maja 2011

Niezawodna Niania

- Pani taka zadowolona, to gdzie pani pracuje?- zapytała ekspedientka z mięsnego.
- Jestem nianią dwuletniego Pawełka.
- To chyba fajna robota, nie? Jak się tu nie sprawdzę, to też pójdę jako niania - oznajmiła z radością.
O Boże! Co ona mówi, biedne to dziecko i jego rodzice – pomyślałam ze smutkiem. Przypomniałam sobie, kiedy to ja dostałam propozycję zostania nianią. Kilka dni zastanawiałam się nad podjęciem decyzji, chociaż jestem nauczycielką z 30-letnią praktyką. Przed oczami stanęły mi rozwrzeszczane, leżące na ziemi maluchy i bezradni, zdesperowani rodzice… To bardzo trudne zadanie, pomyślałam. Jakby to było wspaniale, gdyby ktoś mi powiedział jak być niezawodną nianią… Jak to robić, od czego zacząć? Znałam tylko nianię z telewizji. Pomyślałam o książkach, ale to wciąż było mało... W końcu podjęłam decyzję i zaczęłam. Udało się i teraz jestem szczęśliwa razem z „moimi dziećmi”. Niania to piękny zawód. Może nią być każdy, kto jest dobrze przygotowany i ma kochające serce. Cieszę się, że teraz osoby, które chcą się zatrudnić jako nianie, mają możliwość dobrego przygotowania do zawodu. Nagrodą za to jest codzienny, promienny uśmiech dziecka oraz zadowoleni rodzice. To jest bezcenne!

http://www.family-coach.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj...