wtorek, 17 maja 2011

Tak to się zaczęło…

16 maja 2011 do dla mnie niezwykła data. Założyłam blog, a raczej mnie go założono :), żebym mogła dzielić się z Wami moim doświadczeniem Niani. 
To historia jak z bajki o złym wilku. Ja i blogowanie! Niemożliwy do ogarnięcia komputer, jakieś portale społecznościowe, okienka, linki, hasła których nie rozumiem, to nawet dla osoby ciekawej świata i wiecznie gadającej jest Wydarzeniem Ekstremalnym! 
Bycie Nianią to dla mnie też życiowy przełom… 30 lat pracy z dziećmi i młodzieżą. Wydawało mi się, że na temat wychowania dzieci wiem już wszystko – kompletnie nieporozumienie!
Stało się! Zostałam nianią. Nawet w najśmielszych oczekiwaniach nie przewidziałam tego, co może się wydarzyć w życiu „zwykłej niani”.
O tym, opowiem w kolejnych postach z serii „okiem niani”…

Czekajcie, każdy wtorek i sobota! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj...